VÁŠ DÁRKOVÝ VELKOOBCHOD OD ROKU 1995

Aromaterapie - Vůně Domova - Nebeská Lázeň
FOB First Order Bonus

10% off

Reklamační Řád

Zásady vrácení 

Snažíme se položky před odesláním zkontrolovat; většinu kontroly kvality však provádějí dodavatelé. Vzhledem k povaze produktů, které prodáváme, se některé z těchto produktů mohou při přepravě poškodit nebo rozbít. Pokud je zboží doručeno kupujícímu poškozené nebo vadné, společnost Ancient Wisdom s.r.o. vynaloží veškeré úsilí k rychlému vyřešení záležitosti a v souladu s podmínkami uvedenými na této stránce. Vezměte prosím na vědomí, že společnost Ancient Wisdom s.r.o. nenabízí peněžní ani nepeněžní kompenzaci (tj. ve formě zboží nebo služeb) za ztrátu potenciálního prodeje v důsledku poškozených/chybných/chybějících/nesprávných dodaných položek nebo zpoždění dodávky. Ze zdravotních a bezpečnostních důvodů nepřijímáme vracené náušnice, pokud nejsou neotevřené, v originálním balení a nikdy nepoužité.


Zásady prodeje nebo vrácení/výměny:

Ancient Wisdom s.r.o. nenabízí politiku „prodejte nebo vraťte“ nebo „výměny“ jakéhokoli druhu.


1. Položka(y) poškozená/chybná při převzetí:

Informujte nás prosím o všech škodách/chybějících položkách/vadných položkách do 7 kalendářních dnů od přijetí vaší objednávky. Pokud je položka při převzetí poškozena, kontaktujte nás prosím telefonicky, e-mailem nebo online chatem a nahlaste problém. Uveďte prosím číslo faktury / objednávku a kód poškozené položky. 

Většinou: 

Požádáme o zaslání fotografie položky e-mailem (včetně kódu položky a čísla faktury). 

Nebudeme požadovat vrácení zboží. Na účet připíšeme hodnotu poškozeného zboží. 

Příležitostně můžeme požadovat, aby nám byla položka (položky) vrácena. V takových případech vám poskytneme kopii formuláře pro vrácení, kterou musíte vyplnit, a další pokyny k vrácení položky (položky), které závisí na hodnotě/velikosti vrácení. Poznámka: Za poškozené/vadné položky bude nabídnut kredit, nikoli vrácení peněz nebo výměna.


2. Chybějící položky v objednávce:

Pokud položka ve vaší objednávce chybí a na faktuře není označena jako „není skladem“, kontaktujte nás prosím telefonicky, e-mailem nebo online chatem a uveďte číslo faktury a kód položky. Ujistěte se, že chybějící položky nahlásíte do 7 kalendářních dnů od data doručení vaší objednávky. Hodnotu chybějících položek připíšeme na účet. Poznámka: Za chybějící položky bude nabídnut kredit, nikoli vrácení peněz nebo výměna.


3. Položky odeslané omylem Ancient Wisdom:

Pokud jste obdrželi nějaké položky, které jste si neobjednali; informujte nás o tom do 7 kalendářních dnů. Ve většině případů budeme schopni zajistit vyzvednutí věcí. Pokud vám byly účtovány poplatky za položky odeslané omylem společností Ancient Wisdom, zpracujeme vrácení peněz za zboží.


4. Položky, které kupující omylem objednal:

Pokud jste si objednali nesprávné položky nebo příliš mnoho položek, kontaktujte nás a nahlaste to do 7 kalendářních dnů od data doručení vaší objednávky. Vždy prosím uvádějte číslo faktury, kód položky a množství položek, které chcete vrátit. Jakmile to nahlásíte, zašleme vám formulář pro vrácení, který vyplníte a připojíte k vráceným položkám. Vezměte prosím na vědomí, že za nesprávně nebo omylem objednané položky nebudeme moci připsat zpáteční poštovné. Pokud je návrat velký, můžeme nabídnout rezervaci jeho vyzvednutí za poplatek který budete následně dohodnut individuálně. Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám připíšeme kredit na váš účet Ancient Wisdom. Původní cena dopravy bude odečtena z kreditního účtu.


5. Rozmyslení Objednání

Pokud si kupující z jakéhokoli důvodu po převzetí zboží rozmyslí, může část nebo celou svou objednávku vrátit. 

Informujte prosím společnost Ancient Wisdom písemně o záměru vrátit zboží do 7 kalendářních dnů od obdržení objednávky. Zboží je pak potřeba vrátit do 14 kalendářních dnů od obdržení zboží za následujících podmínek pro vrácení: 

a) Po nahlášení počkejte, prosím, na náš kontakt - povolíme vrácení a vystavíme formulář pro vrácení, který bude součástí zásilky. 

b) Vraťte prosím zboží pomocí sledované/podepsané poštovní služby dle vašeho výběru a při odeslání nám poskytněte příslušné informace o sledování. 

c) Pokud po nás požadujete rezervaci odběru – náklady na toto a případné náklady na opětovnou rezervaci budou odečteny z konečné refundace/kreditu za vrácené zboží.

 d) Zboží nám musí být vráceno nepoškozené a neotevřené. Pokud některá část vráceného zboží dorazí nevhodná k prodeji, nebude připsána ani vrácena. Jakmile zpracujeme vrácení, vystavíme vám kredit nebo vrátíme peníze na váš účet nebo původní způsob platby.